Shell gaat samenwerking aan met Ionity netwerk van snelste oplaadpunten in europa in de maak

nov. 28, 2017

Shell heeft een overeenkomst gesloten met IONITY, hetgeen bestuurders van elektrische auto’s nu voor het eerst zal toelaten om met een gerust hart lange afstanden binnenin Europa te rijden.

De firma AVJT en Shell breiden hun Europees Truckwash Netwerk uit

mei 29, 2017

De firma AVJT Roadservices en Shell breiden het unieke truckwash- en tankcleaningnetwerk internationaal uit. De Shell kaarthouders kunnen terecht bij tal van aangesloten truckwash bedrijven in Europa voor het wassen van hun vracht- of bestelwagens of bussen en voor een professionele en gecertifieerde tankreiniging.

EcoMOTION uit Luik verbreekt persoonlijk record op de Shell Eco-marathon

mei 29, 2017

Maar liefst 171 teams van universiteiten en hogescholen uit 29 Europese landen streden het voorbije weekend in het Londense Queen Elizabeth Olympic Park om de hoofdprijs in de 33ste editie van de Shell Eco-marathon. Daarbij ging het niet om wie de snelste was, maar om wie zoveel mogelijk kilometers kon afleggen met het equivalent van één liter brandstof.

Spanning Stijgt Bij Belgische Studententeams

mei 22, 2017

Laatste rechte lijn naar de start van de Shell Eco-marathon in Londen

Shell geselecteerd als exclusieve leverancier van Rolls-Royce Motor Cars genuine engine oil

feb. 06, 2017

Shell is door Rolls-Royce Motor Cars Ltd geselecteerd als de exclusieve producent en leverancier van Rolls-Royce Motor Cars Genuine Engine Oil. De motorolie wordt nu geleverd aan alle Rolls-Royce-dealers over de hele wereld.

Shell en Hyundai Motorsport verlengen technische samenwerking in het World Rally Championship

feb. 06, 2017

Shell en Hyundai Motorsport hebben hun technische samenwerking in de FIA World Rally Championship als medetitelsponsors van het 2017 Hyundai Shell Mobis World Rally Team met drie jaar verlengd.