Shell Installeert Eerste Ionity-snelladers Op Haar Belgische Stations in Wetteren

sep. 16, 2019

Brussel – Bestuurders van een elektrische auto kunnen deze voortaan supersnel opladen bij de twee Shell-stations aan de E40 in Wetteren. Sinds deze zomer zijn deze stations uitgerust met IONITY-oplaadpunten. In samenwerking met IONITY – een joint venture van BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company en de Volkswagen Group met Audi en Porsche – wordt een Europees netwerk van oplaadpunten uitgerold langs de belangrijkste snelwegen in Europa.

Shell voegt 56 tankstations toe aan haar Belgische netwerk en wordt hiermee marktleider van onbemande stations in België

mei 06, 2019

Brussel – Belgian Shell N.V. (“Shell”) kondigt vandaag de uitbreiding van haar netwerk aan, met 56 stations, waarbij zij zal samenwerken met het Bornemse familiebedrijf MAES Energy & Mobility, gekend van het groen-rode logo. Daardoor zal Shell over meer dan 270 tankstations beschikken in België. Vanaf 1 juni 2019 worden de eerste stations omgekleurd in de Shell-huisstijl.  Tegen eind december van dit jaar zullen alle nieuwe sites getransformeerd zijn tot onbemande Shell express stations.

Shell Herpositioneert Network Fleet Card Om Energietransitie Aan Te Moedigen

jan. 18, 2019

Belgian Shell N.V. kondigt vandaag de herpositionering aan van haar tankkaart voor professionals en zelfstandigen, die Network Fleet Card (NFC) zal heten. Met deze naamsverandering onderstreept Shell nogmaals zijn wil om, naast brandstoffen, nieuwe energie-alternatieven voor te stellen aan bedrijven en automobilisten, terwijl het tegelijk zijn inspanningen voortzet om zijn ecologische voetafdruk drastisch te verkleinen. De Network Fleet Card wordt voortaan ook aanvaard bij de tankstations DATS24 en LUKOIL, naast die van Shell, Q8 en Esso, en biedt de gebruikers hiermee het grootste netwerk tankstations van kwaliteitsmerken in België met meer dan 1.500 sites in de loop van 2019, en meer dan 22.000 sites in Europa.

Shell opent zijn tweede LNG-station in Maasmechelen

jan. 17, 2019

Na de inhuldiging van het allereerste LNG-station (vloeibaar aardgas) in Herstal in mei 2018 kondigde Belgian Shell N.V. de opening aan van haar tweede LNG-station op de site van Maasmechelen. Een derde station wordt binnenkort ingehuldigd in Rekkem.