Shell Herpositioneert Network Fleet Card Om Energietransitie Aan Te Moedigen

Jan 18, 2019

Belgian Shell N.V. kondigt vandaag de herpositionering aan van haar tankkaart voor professionals en zelfstandigen, die Network Fleet Card (NFC) zal heten. Met deze naamsverandering onderstreept Shell nogmaals zijn wil om, naast brandstoffen, nieuwe energie-alternatieven voor te stellen aan bedrijven en automobilisten, terwijl het tegelijk zijn inspanningen voortzet om zijn ecologische voetafdruk drastisch te verkleinen. De Network Fleet Card wordt voortaan ook aanvaard bij de tankstations DATS24 en LUKOIL, naast die van Shell, Q8 en Esso, en biedt de gebruikers hiermee het grootste netwerk tankstations van kwaliteitsmerken in België met meer dan 1.500 sites in de loop van 2019, en meer dan 22.000 sites in Europa.

Shell opent zijn tweede LNG-station in Maasmechelen

Jan 17, 2019

Na de inhuldiging van het allereerste LNG-station (vloeibaar aardgas) in Herstal in mei 2018 kondigde Belgian Shell N.V. de opening aan van haar tweede LNG-station op de site van Maasmechelen. Een derde station wordt binnenkort ingehuldigd in Rekkem.