Shell Bitumen heeft het bitumen geleverd voor de heraanleg van het circuit van Zolder

jul. 09, 2020

Shell Bitumen, de voornaamste leverancier van bitumen ter wereld, heeft bijgedragen aan de heraanleg van het racecircuit van Zolder. Het circuit van Zolder, ook bekend onder de naam De Omloop van Terlaemen, is een heuvelachtig autoracecircuit van 4.011 m in Heusden-Zolder waar jaarlijks meer dan 400.000 nationale en internationale bezoekers naartoe komen. Zoals elk circuit van dit type, moet het om de 12 à 15 jaar worden vernieuwd. Door de zomer van 2019, die erg heet was, waren sommige zones van het circuit in slechte staat en de organisatoren wilden deze zones laten herstellen. Meer dan 54.000 m2 aan asfalt werd op de piste aangebracht door Grizaco, de Belgische dochteronderneming van de groep Eurovia. Dit werd gerealiseerd met Shell Cariphalte Racetrack, een polymeerbitumen met hoge prestaties dat speciaal werd ontwikkeld voor gebruik op racecircuits.

Shell presenteert haar nagenoeg onbeperkte oplossingen voor elektronische tolbetaling in heel Europa

jun. 25, 2020

Brussel – Belgian Shell NV ('Shell') presenteert haar oplossingen voor tolbetaling: ze zijn vereenvoudigd, op maat, geïntegreerd en bestemd voor alle types van ondernemingen. Als vertrouwenspartner kan Shell fleetmanagers helpen om het rendement van hun ondernemingen aanzienlijk te verbeteren en werk te maken van de uitdagingen waarmee ze kampen. Shell wil met haar Europese netwerk (het meest uitgestrekte op de markt) haar leiderspositie in de ontwikkeling van nieuwe technologieën (met name inzake elektronische wegentolbetaling) nog versterken.